FANDOM

Ulgrade - jest postacią pojawiającą się w Legenda Jivy. Ulgrade to strażnik miesiąca Martalo oraz ukochany Jivy. Pojawia się podczas potyczki Jivy z Djaulem, ratując swoją ukochaną przed śmiercią.

Tak jak inni strażnicy miesięcy (i innych jednostek czasu) został powołany do życia, by pilnować porządku czasu i kalendarza. Stało się to w roku 0, gdy bóg Xelor, wsłuchując się w pulsowanie Pierwotnych Dofusów, stworzył Zegar.

Charakter

Ulgrude to odważny i silny strażnik, który troszczy się o swoją ukochaną. Mimo, iż nie musiał interweniować w pojedynek dwóch strażników, to z obawy przed śmiercią Jivy, postanowił pokonać Djaula, co może świadczyć o jego silnym uczuciu do strażniczki.

Fabuła

Legenda Jivy

Po przegranej Jivy, Djaul postanawia wykończyć strażniczkę. Jednak tuż przed zadaniem ostatecznego ciosu Jivie, za plecami Djaula pojawia się Ulgrude. Młody strażnik wdaje się w potyczkę ze strażnikiem będącym Shushu. Strażnik miesiąca Martalo wykańcza Djaula, następnie kieruje się w stronę ukochanej.

Jiva i Ulgrude

Ulgrude w lodzie

Tuż przed dotarciem do niej upada z wycieńczenia płacąc za wygraną najwyższą cenę. Po uwolnieniu się z więzów Jiva zamyka ciało ukochanego w lodzie obiecując mu, że zrobi wszystko by go przywrócić do życia.