FANDOM

Sufokia

Królestwo Sufokii pod wodą

Sufokia - królestwo Foggernautów i jedno z królestw należących do Świata Dwunastu. Przed rozpoczęciem fabuły kraina ta została zniszczona przez chaos Ogresta. Jednak jak się okazuje w ostatnich odcinkach drugiej serii Wakfu, dzięki naukowcom, królestwo Sufokii przetrwało pod wodą. Książę Adale i jego lud chcą znów zaistnieć jako prawdziwe królestwo, toczą więc bój o Wyspę Purpurowych Pazurów, aby wydobywać stasis, potrzebne im do napędzania maszyn, oraz odbudować potęgę królestwa Sufokii.

Herb

Herb Sufoki

Herb Sufokii

Herbem Sufoikii jest duża, czarna ośmiornica o ośmiu mackach i jednym oku, położonym na środku głowy. Macki znajdujące się na samym dole są najkrótsze, a macki tuż przy głowie ośmiornicy są najdłuższe. Pozostałe dwie paru macek są zawinięte do wewnętrznej strony ciała ośmiornicy.

Historia

Wcześniejsza Sufokia

Sufokia przed zniszczeniem

Przed rozpoczęciem fabuły kraina ta została zniszczona przez chaos Ogresta, więc mieszkańcy pozostałych krain przyjęli, że już nie istnieje. Jednak jak się okazuje w ostatnich odcinkach drugiej serii Wakfu, dzięki naukowcom, królestwo Sufokii przetrwało pod wodą. Książę Adale i jego lud chcą znów zaistnieć jako prawdziwe królestwo, toczą więc bój o Wyspę Purpurowych Pazurów, aby wydobywać stasis, potrzebne im do napędzania maszyn, oraz odbudować potęgę królestwa Sufokii.

W scenach na zakończenie ostatniego odcinka drugiej serii Wakfu jest ukazana przez chwilę Wyspa Purpurowych Pazurów, na której powoli wznosi się nowo odbudowywane królestwo Sufokii.