FANDOM

Sadida

Królestwo Sadida

Sadida inaczej Królestwo Sadida jest jednym z dwunastu królestw świata dwunastu. W królestwie Sadida mieści się Drzewo Życia, które jest najcenniejszym drzewem w całym królestwie, gdyż daje życie ludowi Sadidy. Księżniczka Amaila i jej starszy brat książę Armand urodzili się w królestwie Sadidy, dlatego też posiadają niezwykłe moce, związane z naturą. Sadida staje się celem Noxa, który chce za pomocą Eliakuba wchłonąć całe Wakfu z Drzewa życia.

Ważne miejsca

Pomnik bohatera

Posąg Miśka

Statua bohatera

Jednym z ważnych miejsc w królestwie Sadidy jest posąg przedstawiający Sir Sadlygrove Percedala, który został bohaterem dla mieszkańców tego królestwa. Posąg ten powstał po zakończonej walce z Noxem, podczas której Misiek broniąc Evangeliny oraz Amalii przed Drwalem Czasu oddaje swe życie. Statua ta jest wykonana z drewna, przedstawia Miśka unoszącego miecz, w którym uwięziony jest Rubilax z wysuniętą lewą nogą, tak jakby miał za chwilę zadać cios przeciwnikowi. Na posąg znajdują się zielone kwiaty, które są hołdem dla poległego bohatera. Znajduje się ona w pobliżu pałacu, tuż przed samym pomnikiem jest ławka, na której to Eva spędza większość swojego czasu wpatrując się w drewnianą postać Percedala.

Drzewo Życia

Wejście do Drzewa Życia

Przejście do Drzewa

Kolejnym bardzo ważnym miejscem w królestwie jest miejsce, w którym przebywa Drzewo Życia. Miejsce przebywania tej istoty znajduje się pod salą królewską, jednak jest strzeżone i tylko rodzina królewska wie gdzie ono jest oraz ma dostęp do przejścia, które do niego prowadzi, dzięki czemu jego ochrona od wnętrza pałacu jest bardziej skuteczna.

Pałac

Sala tronowa

Sala tronowa

W królestwie Sadida ważna rolę dla mieszkańców odgrywa również pałac, w którym żyje i urzęduje rodzina królewska. Tam też odbywają się różnego rodzaju audiencje ludu Sadidy u króla, bądź u jego syna, który pełni jego obowiązki. W pałacu odbywają się też zebrania z generałami wojsk oraz spotkanie przedstawicieli różnych ras. Jak każdy pałac posiada on loch, w którym zamykani są skazani.