FANDOM

Bordegann jest postacią z drugiej serii Wakfu. Po raz pierwszy mamy okazję zobaczyć go w odcinku zatytułowanym Przeklęty Staw. Bordegann ma narzeczoną, Alia, jednak będąc pod wpływem stworzenia z basenu, nie pamięta, kim ona jest. Każdego dnia zapomina o wszystkim, co wydarzyło się wczoraj.

Jego celem jest obrona stawu.

HISTORIA: Edit's Story

Wioska, w której mieszkała alia, Bordegann i ich bliscy, została zniszczona przez chaos Ogresta. Tak więc mieszkańcy wyruszyli w długą podróż, szukając odpowiedniego miejsca do życia. Szli przez pustynię, ale zanim osiedlili się w oazie, spotkali się z nieszczęściem - większość mężczyzn, którzy poszli do przodu zaginął w niewyjaśnionych okolicznościach, a urok został rzucony na Bordeganna. W rezultacie mężczyzna nie pamięta niczego ze swojego normalnego życia, a także zapomina o wszystkim, co wydarzyło się poprzedniego dnia. Mieszkańcy osiedlili się w pobliżu stawu, ale niechętnie się do niego zbliżają. Myślą, że Bordegann oszalał. Jedynym, który go pamięta, jest Alia. Przychodzi do niego codziennie i przynosi mu posiłek. Panna młoda nie pamięta jej i dziewczyny za każdym razem, gdy musi się do niego przedstawić.

Bordegann jest odczarowany tylko wtedy, gdy Bractwo Tofu niszczy potwora czającego się na dnie stawu. Są też zaginieni mieszkańcy wsi, których dusze zostały oczarowane podwodnymi kamieniami.

Nie wiadomo, czy ożenił się z Alia, ale ich związek trwa, ponieważ para pojawiła się razem na ślubie Percedala.